La protesta educativa contra el Govern se llevará en los pies
Últimos comentarios de los lectores (45)
145744 | Lila - 05/04/2013 @ 22:51:05 (GMT+1)
Els catalanistes generalitzam i tu dius "això és molt identificatiu del catalanisme". És a dir, generalitzes que els catalanistes generalitzam! Hahahahahaha!
Rellegeix el missatge i veuràs com feia befa del comentari kale-borrokero inicial. Tranquil Joanet, el pròxim pic posaré: mode conya on.
145742 | Lila - 05/04/2013 @ 22:39:45 (GMT+1)
Ves, mira que més amunt xerraves de generalitzar. I tu dius curts no a tots, sinó només a sa majoria de catalanistes intolerants i feixistes. Remates la sentència amb un ignorants! A na Mallorquina li dius Nazi.
Com pots veure, no he xerrat de l'expressió "espanyolet de merda" ni tampoc al que m'hauria de donar per al·ludida pel simple fet de defensar l'educació en català (inculta, ignorant, intol·lerant i feixista). No entr a valorar els insults perquè no aporten res. Ara, quan els insults passen a amenaces o denigracions (gilipollez) cap a la meva llengua potser sí que dic qualque cosa.
Me pareix molt bé que siguis bilingüe, però continuu i continuaré sense entendre com dónes la raó a algú que diu que el mallorquí és una gilipollez. Si jo hagués dit que el castellà és una betzolada ja hauria rebut (i amb motiu).
Ah, i jo (no xerr per ningú més que no sigui jo mateixa) no manipul res dient que només tenc una llengua pròpia. És així. Es meu padrí no sabia ni xerrar en castellà i entenia a mitges el que llegia al diari. Ara, no te negaré que estic agraïda de saber-ne una altra amb bastant fluïdesa! Però la pròpia, l'autòctona, la que xerrava el poble fins l'arribada del turisme és una, ... No és manipulació!
145736 | lila - 05/04/2013 @ 22:18:33 (GMT+1)
Educar en un idioma, únic propi i minoritari, no és adoctrinar ni ho serà mai. Si no t'agrada el contingut dels temaris d'història és una altra cosa. Però fins i tot acceptant la teva premissa, no hi hauria manipulació dels docents, sinó que hi hauria un error en la historiografia dominant.
De veres que no conec cap infant que no xerri el castellà, no sé de quin indret de la Mallorca profunda deus ser! Precisament al meu poble, quan estudiàvem en castellà, no se sentia cap castellanoparlant pel carrer i ara n'està ple. Encara que estudiïn en català, xerren el castellà molt millor que jo i que els meus pares que no estudiaren mai res en català. És el que té tenir quasi tots els mitjans en castellà, que quan hi ha un castellanoparlant tothom canvia de llengua, etc. Vét aquí la necessitat d'una discriminació positiva, que te ben assegur voldria que no fos necessària.
Per cert, no som mestra, ni professora, ni res que se li assembli. Doy fe.
145643 | Joanet - 05/04/2013 @ 12:37:27 (GMT+1)
Per cert, això del consens és una manipulació més... No hi havia consens, el que hi ha és cap baixos de tots els que no esteim d'acord en que es faci absolutament tot en català però tenim por perque sabem del poder del catalanisme docent i ses conseqüencies.,.. De consens, res de res.
145642 | Joanet - 05/04/2013 @ 12:35:10 (GMT+1)
Lila, a s'educació pública toto es fa en català; no entenc quina és sa reivindicació del catalanisme.. Probablement tu ets docent, i saps que s'educació a balears és catalanista. Entenc que mai ho diràs, perque convé que vos fesea ses víctimes per continuar treient rèdit d'això en forma de subvencions, cursets, llocs de feina, etc.. però és curiós que fent el que feis, encara tengau sa barra de queixar-vos... Tothom sap que s'adoctrina a ses aules.. lo de ses sabates és un detall sense importància.. A jo m'agradaria que els meus profesors haguesin duit aquestes sabates però no haguesin manipulat s'història amb mentides tan típiques com sa corona catalano-aragonesa i mil detalls d'aquest tipus.. Per cert, jo conec molts de nins del meu poble que ho han estudiat tot en català i no tenen ni idea de xerrar en castellà... S'ha de mirar tot.
145638 | Joanet - 05/04/2013 @ 12:24:23 (GMT+1)
Acaso alguien creía eso??? Las manipulaciones catalanistas al final siempre quedan retratadas.. Vergonzoso.
145637 | Joanet - 05/04/2013 @ 12:22:07 (GMT+1)
Lila, un argument més dels intolerants és emprar les paraules d'una persona per generalitzarles.. Això és molt identificatiu del catalanisme; si qualque xerra malament del català, ho emprau per generalitzar i dir que tots els espanyols despreciam... Catalanisme manipulador
145635 | Joanet - 05/04/2013 @ 12:19:24 (GMT+1)
Per cert Lila... Tu tampoc has dir res del comentari " Espanyolet de merda".. Segur que per tu és un comentari encertat; pero jo és propi d'un beneït intolerant i molt molt curt.
145634 | Joanet - 05/04/2013 @ 12:18:05 (GMT+1)
Ses meves llengos son es mallorquí i es castellà tambè. Aquí els únics que atacau sou els catalanistes amb el vostre victimisme manipulador.. Jo som mallorquí, i estim es mallorquí i es castellà, ses dues són llengos pròpies. Voltros manipulau diguent que solament és pròpia una..i tractau de forma distinta a qui xerra una de elles si no és es català.Això és feixisme.
145616 | Vilipendiado - 05/04/2013 @ 10:31:57 (GMT+1)
Además de político y tendencioso es tan hortera como los polos de marca con la bandera de España...
145611 | Lila - 05/04/2013 @ 10:08:08 (GMT+1)
Si ets mallorquí no puc entendre com defenses algú que ha titllat a la teva llengua materna de "gilipollez". Defensa l'educació en català no converteix a ningú en nazis. Atacar com ho feis, s'hi acosta més. Feis-vos-ho mirar.
145609 | Lila - 05/04/2013 @ 09:55:56 (GMT+1)
Brutal la coherència dels missatges dels que pululen per aquí. Acusen de nazis per dur unes sabates (ja he dit q no estic d'acord amb què les duguin a les escoles), però fan l'acusació amb amenaces de cremar a qui les dugui. S'ase va dir al porc orellut. Perquè m'entengueu: deis nazis als altres, i voltros sou de les SS.
145607 | Lila - 05/04/2013 @ 09:52:59 (GMT+1)
D'això se'n diu amenaçar... realment teniu un control dels missatges molt selectiu, en aquest diari!
145606 | Lila - 05/04/2013 @ 09:49:52 (GMT+1)
Jo estic a favor del llaç pel que significa: una protesta de la comunitat educativa en contra d'uns canvis que segreguen els alumnes. Als que reclamau que se faci tot en castellà, fa poc vaig conèixer a un nin que va a una escola privada de Palma on no fan res en català (excepte català) i no m'entenia gens ni mica! És evident que amb el model actual tothom surt sabent castellà, però si se fa a l'inversa se deixa a l'idioma propi en una situació ben trista.
Ara, això de les estelades suposaria una expressió d'opinió política a les aules. Qui les vulgui dur que les dugui (jo tenc roba amb estelades), però no al lloc de feina de cara als infants. De totes maneres, crec que la notícia aquesta o s'ha tret de context o s'ha manipulat, perquè conec bastant la comunitat educativa i dubt que sigui una iniciativa que aculli a més de 4 o 5 seguidors.
Au, ja me podeu començar a insultar dient que som una nazionalista o el que volgueu, perquè aquí tothom veu els mals dels altres i no saben veure els seus. Realment, amb tant de trui en un tema on hi havia hagut 25 anys de consens, l'únic que han aconseguit és atiar l'odi. Així ens tenen entretenguts, mentrestant són incapaços de sortir de la crisi amb les receptes màgiques que prometien abans de les eleccions.
145596 | Misha - 05/04/2013 @ 09:12:16 (GMT+1)
El fabricante es Correllengua CB y está en Gremio Zapateros del Polígono.
145593 | pepasso - 05/04/2013 @ 09:00:40 (GMT+1)
Crec que s'unic comentari que fa falta es aquest:
Balears a sa coa de europa en educació. I aixo abans de retalls i llacets!
http://www.ciutat.es/portada/sociedad/item/3787-baleares-a-la-cola-de-europa-en-educaci%C3%B3n
145574 | Laura - 05/04/2013 @ 07:23:58 (GMT+1)
Els que varen impulsar es tema des llaços són independentistes.. encara que ho manipulen dient que són temes culturals.. Tot és mentida, ho fan per temes polítics..
145573 | Pep - 05/04/2013 @ 07:21:46 (GMT+1)
ves-hi corrensos en es sabater... curta!
145571 | Joanet - 05/04/2013 @ 07:20:27 (GMT+1)
A jo no em paga res el PP, i sa meva opinió és que tu, como bon catalanista, ets un feixista intolerant.
145570 | Pep - 05/04/2013 @ 07:19:11 (GMT+1)
Si duen aquestas sabates segur que tenen feina asegurada... Es feixisme catalanista de ses aules i s'entramat a s'educació el tenen ben controlat.
145569 | Joanet - 05/04/2013 @ 07:17:39 (GMT+1)
Espanyolet de merda??? i tu no ets mallorquina, ets una nazi catalanista que fas oi... Es castellà és totalment menyspreat a ses aules, i si no ho veus és perque ets curta, com sa majoria de catalanistas intolerants i feixistas com tu. Ignorant.
145568 | Joan - 05/04/2013 @ 07:15:39 (GMT+1)
Protesta??? protesta porque toda la educación sea en catalán??? Protesta porque no se pueda optar por el castellano??? Protesta porque los profesores catalanistas se pasen la ley por el forro?? Protesta porque en las aulas no haya libertad de expresión??? Farts del victimisme surrealista del catalaniste feixiste.
145508 | Meeh - 05/04/2013 @ 00:24:55 (GMT+1)
En primera si a Mallorca està penalitzat ensenyar política a ses aules, no crec que els professors duguin aquestes sabates (clar està, si no volen perdre sa feina)
145507 | Mallorca quatribarrada - 05/04/2013 @ 00:20:43 (GMT+1)
Ara mateix m'en penso fer unes iguals.
145506 | Una Mallorquina - 05/04/2013 @ 00:19:29 (GMT+1)
No és per res però no se si vosaltres ho sabeu, però com a estudiant de un institut mallorquí, no sé des de quan s'identifica un llaç amb una estelada. Crec que això és pura manipulaciò.
145504 | Una Mallorquina - 05/04/2013 @ 00:16:32 (GMT+1)
A tu no t'importarà perquè deus ser un espanyolet de merda, però a lo millor a qualque mallorquí si, "el mallorquín no importa a nadie" això ho dius amb tota seguretat, però i si li passes lo mateix a n'es castellà, pensa-ho bé abans de opinar.
145475 | un mallorquinista - 04/04/2013 @ 21:24:09 (GMT+1)
Però que punyetes té a veure es llaç amb ses sabates?? AIXÒ és MANIPULACIÓ!! Jo estic d'acord amb sos llaços quatribarrats, i en contre de s'estalada. Això SI seria fer política, és llaços són CULTURALS
145474 | agua con gas - 04/04/2013 @ 21:23:04 (GMT+1)
Ohhhhhh... me parece muy bien!!! Así estarán todos identificados porque con la bandera en la fachada del colegio no se significaba ninguno de ellos... no había sido nadie y era cosa de todos. Con las zapatillitas, sabremos quienes son los adoctrinadores
145422 | Amanecer - 04/04/2013 @ 16:21:28 (GMT+1)
Tots els que es posin aquestes sabates, al psiquiatra.
145416 | Álvaro - 04/04/2013 @ 15:35:24 (GMT+1)
¿Quién es el fabricante de las zapatillas?
145412 | Pedro - 04/04/2013 @ 15:18:18 (GMT+1)
Que grandes estos profesores que van de apoliticos y ahora van a protestar con unas zapatillas independentistas!! basta de hipocresia!!en las escuelas se adoctrina el catalanismo y eso es fascismo, sino que hace un mapa de los falsos paisos catalanes en el instituto de Santa María del Cami, que curiosamente gobernada por el PSM y PSIB.
145410 | En qué quedamos - 04/04/2013 @ 15:06:35 (GMT+1)
Perdón, "...qué los lazos..." ese "que" sin acento.
145409 | En qué quedamos - 04/04/2013 @ 15:01:13 (GMT+1)
Pero no habíamos quedado en qué los lazos con los colores de la senyera era una manifestación sólo cultural y no política? Entonces, ahora con la estelada?
145386 | pepasso - 04/04/2013 @ 13:20:00 (GMT+1)
Unas zapatillas de los colores de la bandera de españa que usan los jugadores del equipo nacional de futbol sala en la que hay al menos cinco jugadores catalanes??!!
145383 | Un balear - 04/04/2013 @ 12:51:39 (GMT+1)
Això d'Adolfo, és per En Hitler, no?
145381 | Un balear - 04/04/2013 @ 12:48:36 (GMT+1)
Si du aquestes espardenyes és ser nazionalista, què és això?
http://www.deporvillage.com/zapatillas-munich-g-3-espa-a
145380 | Dimoni - 04/04/2013 @ 12:48:15 (GMT+1)
Pues , toca orgues , cuant te demanen de he von ets ,i en es momento te diven , !! que es català, tú que contestes ......' pensou bè que te truco ,..!!
145377 | FRANCISCO ADOLFO - 04/04/2013 @ 12:39:37 (GMT+1)
QUE BE!!! ARA MOS SERA MES FACIL ANAR A PER VOLTROS! QUE COMENCI ES JOC
145371 | Toca Orgues - 04/04/2013 @ 12:05:20 (GMT+1)
Estic fins als co**ons d'opinadors feixistes a sou del PP!
Ja està bé de mesclar ous amb caragols!
145369 | Fascistas o ke ase - 04/04/2013 @ 12:02:53 (GMT+1)
Gasolina para todo el que las lleve puesta... estos son los que se jactan de llamar fascistas a los que no piensen como ellos y son los primeros en condenar duramente con represalias al mas puro estilo Nazi... me rio en vuestra cara!
145366 | pepasso - 04/04/2013 @ 11:47:33 (GMT+1)
Y yo tengo que dejar la educación de mis hijos en gente que se pone zapatos a favor de la independencia catalana??
http://www.ara.cat/especials/onzesetembre2012/sabater-jubilat-Vic-vamba-independentista_0_769123219.html
145362 | Nazismo - 04/04/2013 @ 11:36:09 (GMT+1)
Seguimos con las practicas de los nazis.
145361 | vayaGillipollez - 04/04/2013 @ 11:28:19 (GMT+1)
Con la que cae en el mundo y aún siguen con estas gillipolleces. El catalán o mallorquín no importa a nadie. Solo a cuatro retrasados metales en una minúscula isla del mediterraneo.
145351 | Pepe - 04/04/2013 @ 10:48:36 (GMT+1)
Som mallorquins i no catalans!!
145350 | Pantera - 04/04/2013 @ 10:21:39 (GMT+1)
Están enfermos...