Para el Govern "las 100.000 personas no representan el sentir popular"
Últimos comentarios de los lectores (29)
10926 | joan - 02/10/2013 @ 00:36:37 (GMT+1)
Estic d'acord amb els senyors del PP en que és una manifestació política, provocada per la seva política educativa sense fonaments pedagògics ni econòmics. És fàcil culpar als altres de una responsabilitat que és ben seva, desviar l'atenció a guerres catalanistes que ells mateixos munten. Som mallorquí, de pare eivissenc i mare aragonesa i parlo o xerro, com volgueu, sa llengua de ses illes, català. Demano una educació de qualitat pels nostres fills, no una xapuça.
10910 | sandra - 01/10/2013 @ 22:55:57 (GMT+1)
Yo estoy de acuerdo con la huelga en parte. Hay buenos motivos laborales para hacerla. Aunque se tiene que admitir que el TIL no es una mala idea y hace tiempo que tendría que haberse incluido en la educación, porque curricularmente hablando les beneficia mucho a nuestros hijos y en la UIB ya se ha implantado hace años (tienen que hacer obligatoriamente una asignatura en inglés). Yo sólo sé que mis hijos saben hablar y escribir perfectamente el catalán, el castellano lo hablan perfecto pero lo escriben fatal (catalanizado), y el inglés ni una cosa ni la otra. Osea que es importante la integración de diferentes idiomas a las asignaturas para la práctica. El problema sobretodo es para los colegios monolingüistas (como el mío) que tendrían que haberse convertido hace tiempo en colegios bilingüistas (50%Catalán, 50% Castellano), y ahora se encuentran con la situación de repartir sus horas lectivas de catalán (100%) entre dos idiomas más. La clave esta en quedarse en medio. Ni blanco ni negro, el mejor el gris.
Y también opino que hay catalanistas e independentistas aprovechándose de la situación y sobretodo de las personas.
10796 | Antonio - 01/10/2013 @ 12:35:50 (GMT+1)
El censo electoral de 2011 , año en que llegó al poder el PP, era de 748.600 votantes. El 18% representa algo más de 134.000 personas, frente a las 120.000 personas que nos manifestamos en todas las Islas. ¡ Vamos ! , más o menos empate técnico. Por lo tanto el Sr Antoni Gómez o es gilipollas o tiene muy claro que quieren volver analfabetos a nuestros hijos, como el.
10712 | Ya te vale - 30/09/2013 @ 22:31:48 (GMT+1)
entonces, según la teoría de la "mayoría silenciosa", toda la gente que estaba trabajando en los hospitales de baleares o estaban ingresados como pacientes, y los que estaban trabajando en los Hoteles, bares y cafeterías, los policías y bomberos de guardia, en fin, toda esa gente que por algún motivo no fue a la manifestación, en realidad forma parte de esa "mayoría silenciosa" que apoya de forma decidida y sin fisuras al Señor Bauzá, ya les vale.
10640 | MAria - 30/09/2013 @ 16:46:53 (GMT+1)
Sincerament dubtava de contestar o callar...però ja està bé. Me molesta sentir la gent que etiqueta aquesta vaga de pancatalanista. Nosaltres lluitam per una educació pública de qualitat. Estam en contra de les maneres, de voler imposar una llei que els que són docents saben que es inviable...i que d'aquesta manera no tindrà bons resultats. Estem a favor de l'anglès i clar que s'ha d`aprendre però amb els recursos suficients i començant de 0, no la casa per la teulada.
Estic orgullosa de fer vaga i d'haver assistit a la manifestació més nombrosa de la història...només de recordar-ho m'emociono. Al manco hem donat una lliço de dignitat...
10615 | Salomón - 30/09/2013 @ 14:58:22 (GMT+1)
«Donde hay soberbia, allí habrá ignorancia».
10612 | manega de guardapits - 30/09/2013 @ 14:47:59 (GMT+1)
Gómez, la tonta del bote és n'Einstein al teu costat!
10602 | miguel - 30/09/2013 @ 14:08:45 (GMT+1)
Lo primero de todo dire que no estuve en la manifestacion,porque simplemente no estoy de acuerdo con ella,por lo tanto solo puedo hablar de lo que vi
fue un exito sin duda,y nadie puede decir lo contrario,
en cuanto a las declaraciones del Govern,creo que no son acertadas,poque aunque YO SI ESTOY DE ACUERDO CON EL TIL,una movilizacion de 100 personas,es abrumadora teniendo en cuenta que hay mucha gente que no se ve afectada por esta ley
Pero a pesar de todo sigo creyendo que es un acto politico,aunque no hubiera ningun politico en cabeza,razones,las mas llamativa de todas,NO HE VISTO NINGUNA CAMISETA NI PANCARTA NI EMBLEMA NI ESCRITO QUE ESTE EN LENGUA CASTELLANO,(repito que todo lo que yo he visto)desde lo que hay en los colegios,hasta los que estan frente la conselleria,absolutamente todo en catalan.Y a mi parecer,digo bien claro que es politica,porque si se trata de defender la educacion,e implantar el TIL de forma adecuada(otro error del gobierno en su aplicacion) porque no defienden tambien la enseñanza del castellano que a fin de cuentas es la lengua del estado???
Como creo que esto es un pais democratico,doy a ENHORABUENA A LOS MANIFESTANTES,QUE DE FORMA MUY PACIFICA EXPUSIERON SU OPINION EN CONTRA DE LA LEY,demuestra que cuando no se permite la presencia de indeseables se saben mantener las formas,pero con todo mis respetos sigo sin estar de acuerdo con el huelga
10601 | Pobra criatura - 30/09/2013 @ 14:01:44 (GMT+1)
Se pot ser més incult, fatxa i totalitari? Xerra per tu, que la resta no ens hi volem semblar a res del que tu dius representar. A mi es barceloní me la bufa, i els catalans també, igualment que noltros els hi bufam als catalans. Te penses que ens necessiten per res els catalans? Si haguessis anat ahir a la manifestació amb un mgàfon a dir aquestes bajanades, la gent hagu´s sentit llàstima per tu, i quasi tothom t'hagués mirat amb cara de... I ara què pestes diu aquest? Què té a veure res de tot el que aquest pobre d'esperit ens diu amb el que hem vengua a fer aquí? Series fantàstic per sortir a una película d'en Pajares i n'Esteso
10572 | jony - 30/09/2013 @ 13:04:09 (GMT+1)
Pep i Tòfol ,el millor que convendria és que anàssiu a l,escola un altre cop i sabríeu diferenciar els conceptes de les coses i no mesclar ous amb cargols. Això no és una qüestió política ,aixo és una qüestió de metodologia i de feina que un parell de "pardals" que seuen a "la poltrona"volen imposar als professionals i a tots noltros els mètodes d'una idea (que NO és dolenta) i arraconà tota la nostra cultura lingüística,historia i desfressar-la de política amb el nom de la democràcia.Si això és democràcia idò ho hauríem de pensar millor,si la volem o no. Crec que 100.000 persones és per plantejar si fem les coses bé o pegam foc allà on abans hi havia més o meins serenor. Vosaltres creis que no hi havia gent del PP,ahir horabaixa? ò és que voleu tancar els ulls a la realitat i seguir les ordres dels que manen escoltant només el que os interessa?.
10568 | Pep - 30/09/2013 @ 12:59:19 (GMT+1)
Los que hacen huelga son los profesores.
Quienes tienen ciertos motivos para protestar y estar enfadados son os docentes; y se ha demostrado en las últimas reuniones de su negociación cuando han puesto sobre la mesa no sólo cosas del TIL sino de recortes, sueldos, plazas, etc.
Pero es cierto que un problema de docentes, que en su inmensa mayoría no es el TIL sino el como se implanta y lo que les exigen por ello; se ha transforma poe muchos en un problema político de conflicto de lenguas de catalanismos VS españolistas. Con lo cual al final un revindicaciones justificadas (con las cuales se puede o no se puede estar de acuerdo de los maestros) se ha convertido en un conflicto político donde los maestros y su huelga (que a cada uno se está costando perder sus euros) se ha convertido en la excusa para otros muchos montar su guerra política por-catalanista (sin costarles un euro y sin estar en huelga porque no son docentes) y están haciendo cautivos y empleando a los maestros para otras matizaciones políticas que en realidad no tienen nada que ver con lo que los maestros están protestando
10566 | Fran - 30/09/2013 @ 12:54:23 (GMT+1)
Ayer estuve, y vi pocas banderas nacionalistas, debían estar, porque la forma en que se ha planteado el TIL es una cara opresión a nuestra lengua, pero no era el motivo principal de la manifestación. Inglés, por supuesto, pero no así, a nadie con dos dedos de frente se le ocurre implantar un proyecto de este calibre sin la financiación adecuada, y menos aún sin la formación del cuerpo docente. ¿Nadie ve que los recortes son incompatibles con este proyecto? Señores de la mesa de negociación, debéis pedir la implantación del TIL son un poco de sentido común, curso 2013/14 SIN IMPLANTAR en ningún curso y dedicar el año a formar al profesorado y planificar el tema como dios manda, y luego en años sucesivos la implantación de un curso cada año, que es como se han hecho los cambios de planes de estudio toda la vida...Deseo que no os conforméis con cualquier rebaja del órdago que ha lanzado el Govern, hay que conseguir un plan viable!!!! Força!!
10565 | Dani - 30/09/2013 @ 12:51:05 (GMT+1)
Hoy hemos vivido la censura en mallorca en vivo y en directo. Mientras entrevistaban a la asamblea de docentes en una radio, directamente han cortado la señal que mágicamente ha vuelto al acabar la entrevista. Además han prohibido la concentración de docentes en la conselleria y han montado un dispositivo policial más propio de otros tiempos. En esas estamos. Dictadura @JRBauza.
10564 | Mar en Calma - 30/09/2013 @ 12:49:00 (GMT+1)
Pep, no t'atribueixis un comentari que no és teu i sobretot no el facis teu per destroçar-lo i manipular-lo . Aquest comentari és de Mar en Calma, fet a Mallorca Diario i també a Ultima Hora. Així que respecte els textes i no facis plagis de cap tipus.
10563 | pere mateu de ses figues. - 30/09/2013 @ 12:38:21 (GMT+1)
Ai toniet que est de curtet ets igual que tomparet.!!!!
10561 | Pachuloyo - 30/09/2013 @ 12:26:24 (GMT+1)
Se ve que los escasos 270 militantes y cargos a sueldo del erario público que fueron a Ses Voltes la semana pasada, esos sí que «representan el sentir popular»
10558 | Francesca - 30/09/2013 @ 12:22:21 (GMT+1)
Idò ja me dirà quin sentit representen les cent mil persones, perquè poble, poble sí que ho eren tots els que jo vaig veure...
10555 | Medina - 30/09/2013 @ 11:55:46 (GMT+1)
Yo si quiero TIL, quiero inglés, castellano y catalán para mis hijos a partes iguales. Aunque a lo mejor las formas del Govern no hayan sido las correctas. Pero ahora no lo son por ambas partes.
También quiero que los profesores cumplan con sus horarios 09.00 - 15.00 h todos días nada de irse a las 14.00h, cosa que hacen la mayoría. Y quiero que los profesores acudan cómo debería ser desde el 21 de junio hasta el 31 de julio de 09.00 - 15.00h (todos ellos), así yo no pago doble por pagar el cole de verano. Y quiero y exijo que este año los profesores acaben con los temarios sin que los niños tengan ahora sobrecarga de deberes....
A buen entendedor pocas palabras.
10547 | ex pp - 30/09/2013 @ 11:27:05 (GMT+1)
Jo vaig votar el pp. Ahir era a la manifestació. Vistes les paraules de Gómez tenc clar que no el tornaré a votar.
10546 | Toni - 30/09/2013 @ 11:24:18 (GMT+1)
Pep, tu vares anar a la manifestació? Ahir hi havia gent de tot tipus i de totes les edats. Gent castellano-parlant, gent de dretes, d'esquerres,... Lo d'ahir no té res a veure amb nacionalismes, ni independentismes, ni res semblant.
10545 | Solleric - 30/09/2013 @ 11:21:41 (GMT+1)
Pep, l'únic atac a la democràcia és incomplir totalment el programa electoral amb el qual guanyaren les eleccions. Si tu estàs d'acord en que et governin mentiders allà tu però jo no els vull.
10544 | lucusmoreneto - 30/09/2013 @ 11:18:21 (GMT+1)
En Gomes lo que ha de fer es pastrurar per la serrania i dejar-se de dir benjanades. Es un curt utilizat per el farmaceútic frankenstein. Es una deshonor per els auténtics militans del pp que foresterts com aquest venguin a donar lliçons.Arruix de la vida política que la estau banyant de merda.
10539 | Per lo vist han triat la opció 1 - 30/09/2013 @ 11:08:40 (GMT+1)
'El Govern o se pone histérico o se pone a negociar"
10531 | Per lo vist no s'han enrecordat d'avisar en Gómez - 30/09/2013 @ 10:54:46 (GMT+1)
El PP moviliza a sus dirigentes alarmado por su caída electoral. Madrid, 30 SEP 2013
10529 | Dimissió, JA! - 30/09/2013 @ 10:46:17 (GMT+1)
El Govern «no representa el sentir popular»
10528 | basta de dois! - 30/09/2013 @ 10:45:56 (GMT+1)
Ja estic fart de comentaris doiuts. No hi vareu venir a la manifestació,... a que no? ,... idò no opineu del que no sabeu, ni vareu vire... No hi va haver cap polític a la capçalera,... no hi va haver cap polític que fes cap discurs,... ja està be de anitcatalanistes i catalanistes,...i polítics de pacotilla tots. A aquesta manifestació multitudinaria, històrica,... els que hi anarem fou per defensar l'educació pública de qualitat i sense imposicions.
(Jo som militant orgullós del PP de fa més de 12 anys, però primer son els meus fills)
10521 | Pambòli - 30/09/2013 @ 10:36:32 (GMT+1)
Aquesta huelga política emb defènsa d'es barceloní a ca nostra demostra qu'es pancatalanistes están massa ficads dins ca nostra después de trênta añs de dictadura catalibana de s'stei obra cultural"baléà" y ara també sa sociedad de matemàticas qu'han mostrad sas sévas ideas catalanistes.Axò ês afejí a n'es bañad.
CATALANS AQUÍ SOU FORASTÉS ANÀU A CATALUÑA SA VOSTRA PATRIA, NOLTROS NO SOM CATALANS NI EU SERÊM MAY, UUUTX
10518 | tofol - 30/09/2013 @ 10:30:38 (GMT+1)
Normal, perque a Balears som mes de un milló de persones, de ses cuals moltes menos, no se cuantes, no estan a edad de votar; menors de edad, que les varen dur a aquesta manifestacio, aquests son es primers manipulats per es seus propis pares. I despres, es resta, sa gran majoria no sabia a que anava. Es pancas ahir varen tenir es seu dia gran, enhorabona, avui seguiran sense cobrar per no anar a fer feina, i es gran perdedors: es nostros fills que segueixen sense mestres a ses escoles. Axo si: gracis a ses tecnologies, lis envian sa feina per email. Supos que ho corregiran des de ca seva i tornaran sa nota per email ara també? un altra fantotxada de fer veure que no fan feina. I aquesta sense cobrar.
Per altra banda apoll totalment es comentari den Pep.
10504 | Pep - 30/09/2013 @ 09:34:53 (GMT+1)
Un èxit de manifestació, però a mi me fa pena, perquè se vol guanyar al carrer, enaltint a les masses, allò que les urnes les varen negar. Això és un atemptat contra la democràcia. Les esquerres i els nacionalismes sempre han actuat d'aquesta manera. No en posaran cap d'alternativa damunt la taula, senzillament perquè no en tenen cap ni una, la única cosa que les preocupa es el catalanisme i que no vegi la llum res que afecti a educació impulsada pel PP. . El Poble a les pròximes eleccions tornarà a parlar molt clar i aquets adoctrinadors catalanistas sortiràn bén escaldáts.